FANDOM

Ivysaur (Japonsky: フシギソウ Fushigisou) je Pokémon dvojího typu Travní/Jedovatý.

Vyvíjí se z Bulbasaura na levelu 16 a vyvíjí se do Venusaura na levelu 32.

BiologieEditovat

FyziologieEditovat

Stejně jako Bulbasaur, Ivysaur připomíná ropuchu nebo čtyřnohého dinosaura, i když skvrny na jeho kůži způsobují,
Ivysaur

Ivysaur

že připomíná dinosaura více než ropuchu. Po vývoji z Bulbasaura mu narostly malé tesáky, má viditelný vnitřek uší a zornice. Kůže Ivysaura je také více modrá než kůže Bulbasaura. Nejznatelnější rozdíl ve vzhledu Ivysaura je ovšem to, že se cibulka, kterou měl jako Bulbasaur, změnila na poupě růžové květiny s dlouhými listy. Tato květina je těžká, proto má Ivysaur silné zadní končetiny, aby unesl její váhu. Kvůli tomu ale nemůže stoupnout na zadní nohy. Ve hrách má Ivysaur červené oči. V anime, Dream Worldu a Pokémon Trozei! má fialové oči. Opět má tři prsty nebo drápy rostoucí z jeho končetin.

Rozdíly v pohlavíEditovat

Žádné.

Speciální schopnostiEditovat

Stejně jako jeho předchozí forma, Ivysaurovo schopnosti pocházejí z rostliny na jeho zádech. Přirozeně jsou jeho útoky silnější, než Bulbasaurovo.

Jeho schopnosti se zaměřují na manipulaci lístků, různých prachů a vůní více než na révy a listy, pravděpodobně kvůli větší květině na jeho zádech.

V anime je ukázáno, že Ivysaur může manipulovat s přírodou.

ChováníEditovat

Obvykle se nachází v zajetí, proto je jeho přirozené chování neznámé, ale lze se domnívat, že jsou agresivnější než Bulbasaur, přesto velmi loajální ke svým Trenérům. Když je jeho květina připravena kvést, vypouští silné, voňavé aroma a zvětšuje se. Ivysaur také začne trávit více času na slunci. Sluneční záření dodává Ivysaurovi sílu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki