FANDOM

Venusaur (Japonsky: フシギバナ Fushigibana) je Pokémon dvojího typu Travní/Jedovatý

Vyvíjí se z Ivysaura na levelu 32. Je to poslední forma Bulbasaura.

Venusaur je maskot her Pokémon Green a LeafGreen.

BiologieEditovat

FyziologieEditovat

Venusaur je značně větší a těžší než obě jeho předchozí formy, takže se hýbe pomaleji když neni v zápase, ale
Venusaur.png

Venusaur

stejně jako oni chodí po čtyřech. Poupě na jeho zádech rozkvetlo ve velkou červenou květinu se šesti rozpínavými okvětními lístky s bílými skvrnami, podepřenou hnědým kmenem podobně jako palma. Místo skvrn na jeho kůži má Venusaur bradavice, podobné jako má ropucha. Vnitřek jeho uší je teď červený.

Rozdíly v pohlavíEditovat

Samici vystupuje semínko z její květiny.

Speciální schopnostiEditovat

Venusaurové jsou schopni manipulovat s přírodou. Jak lze vidět v anime díle Bulbasaurova tajemná zahrádka, dokážou rozkvést květiny na stromě, ovládat kořeny a větve, aby zaútočili na Rakeťáky, nebo vytvořit ochranou zeď kolem zahrádky. Navíc dokážou vyvinout Bulbasaury tím, že donutí jejich cibulky růst.

Stejně jako jeho předchozí formy, většina Venusaurových útoků pochází z rostliny na jeho zádech, ale útoky jsou znatelně silnější než Bulbasaurovo a Ivysaurovo.

Květina na jeho zádech má příjemnou vůni, která dokáže přilákat ostatní Pokémony. Tato vůně také dokáže utišit emoce lidí a uklidnit Pokémony, kteří se perou. Aroma je silnější po deštivém dnu. Květina také absorbuje sluneční světlo, které proměňuje v energii, takže je mnohem silnější v létě.

Venusaur se také dokáže rozběhnout na své nepřátele, aby získal rychlost a provedl útoky jako Skull Bash (praštění lebkou) a Body Slam (náraz tělem), které jsou silnější než rozjetý obrněný vůz.

Navíc je schopen úžasných skoků na tak těžkého Pokémona, umí se vyhýbat útokům a skočit přes blízké skalní útvary. Jediná nevýhoda je, že jeho váha při přistání způsobuje malé otřesy (což je pravděpodobně prostředek, kterým Venusaur používá útok Earthquake (zemětřesení)), které mohou prolomit plošinu, na které chce přistát, nebo mu způsobit, že se zaboří v blátě a písku. Protože je Venusaur plně vyvinutý Pokémon (a poslední vývojová fáze začátečního travního Pokémona), může použít útok Hyper Beam (hyper paprsek), Giga Impact (giga náraz) a Frenzy Plant (šílená rostlina)

ChováníEditovat

V přírodě, kde se vyskytuje vzácně, každý rok řídí rituál vývoje Bulbasaurů a Ivysaurů, daleko od zraku člověka. Trenér musí být zkušený, když je v blízkosti Venusaura, protože je velmi silný.

Pořád jsou loajální, i když to není často vidět, protože většina Venusaurů působí jako Trenérův osobní strážce a jsou jimi zřídka opuštěni. Z neznámého důvodu, možná kvůli věku, jsou Venusauři velmi klidní a rozvážní Pokémoni, i poté, co jsou chyceni, podobně jako Torterra.

arely in the wild, Venusaur usually lead the evolution rituals of Bulbasaur and Ivysaur every year, away from human eyes. A Trainer must be well experienced when around Venusaur because it is so powerful.

They still have a loyalty streak, though this isn't seen much, since most Venusaur act as the Trainer's bodyguard and are rarely abandoned, if ever. For some unknown reason, possibly from age, Venusaur are very calm and collected Pokémon, even after being caught, similar to Torterra.

V síti Wikia

Náhodná Wiki